tel تماس سریع 26654294 - 22377175
}

فیزیوتراپی سرو نقره ای در سعادت آباد

تعدادی از فیزیوتراپی ها در منطقه سعادت آباد

دانلود لیست فیزیوتراپی ها در منطقه سعادت آباد

فیزیوتراپی (به انگلیسی: physiotherapy) شیوه‌ای از درمان بیماری‌ها و اختلالات عصبی-ماهیچه‌ای-اسکلتی با استفاده از تجهیزات مکانیکی، جریان‌های الکتریکی، مانورهای دستی، تمرینات ورزشی و عوامل فیزیکی دیگر است. در این روشها از ورزش، نور، پرتوهای فرابنفش و فروسرخ، گرما و جریان برق استفاده می‌شود. فیزیوتراپی حیطه‌ای از پزشکی است که هدف آن پیشگیری از بیماری‌ها، درمان، توانبخشی و بالا بردن سطح سلامت می‌باشد. واژه فیزیوتراپی از «فیزیو= فیزیولوژیک، جسمانی و طبیعی» و «تراپی=درمان»، ساخته شده‌است. در بعضی از منابع لغت اصلی که کلمه فیزیوتراپی ازآن گرفته شده‌است کلمه physiological therapeutics می‌باشد. البته مداخلات درمانی در فیزیوتراپی بخش کوچکی از عملیات آن محسوب می‌گردد. در فیزیوتراپی هدف ارتقای عملکرد جسمانی بدن می‌باشد البته با توجه به تداخل و ارتباط زیاد سیستمهای بدن درمانهای فیزیوتراپی که توسط فیزیوتراپیست انجام می‌شود مستقیم یا غیر مستقیم باعث بهبود عملکرد دستگاه فیزیولوژیک نیز می‌شود مثلاً فیزیوتراپی دستگاه تنفسی موجب بهبود درصد گازهای خون (دی اکسید کربن و اکسیژن) و تغییر میزان اسیدیته خون شده که به نوبه خود می‌تواند باعث بهبود سطح هشیاری شود. اصلی ترین هنر و تخصص فیزیوتراپیست توانایی انجام مهارتهای دستی و حرکت درمانی است که در جهت پیشگیری از بسیاری بیماریها و درمان و توانبخشی افراد جامعه بکارگرفته میشود. خواص امواج مختلف مانند امواج صوتی،مغناطیسی،لیزر،شاک ویو،رادیویی و خواص درمانی اب،سرما و گرما بکارگرفته میشوند تا دستیابی به این اهداف اسانتر شود. wikipedia

فیزیوتراپی در سعادت آباد

هدف ما در کلینیک فیزیوتراپی سرو نقره ای در سعادت آباد این است که بتوانیم با بهره گیری از علم روز دنیا، جدیدترین تکنیک های درمانی در زمینه درمان فیزیکی با استفاده از مدرن ترین تجهیزات ، بیمارانی که با مشکلات ارتوپدی ستون فقرات و سایر مفاصل و عضلات مراجعه میکنند را ، به بهترین شکل راهنمایی و درمان کنیم.

فیزیوتراپی سرو نقره ای

دیدگاه منحصر به فرد فیزیوتراپیست از بدن و نیازها و پتانسیلهای حرکتی آن برای رسیدن به تشخیص و استراتژی درمانی نقش اساسی دارد و تثبیت کننده هر موقعیتی می‌باشد که در آن خدمات ارایه می‌شود. این شرایط با توجه به هدف فیزیوتراپی در بهبود سلامت، پیشگیری، درمانی و بازتوانی، متغیر است.
بیمارانی که برای درمان و توانبخشی خود به فیزیوتراپ مراجعه می کنند، باید بدانند که درمان آنها یک شبه صورت نمی گیرد و در طی یک مدت زمان، بهبودی خود را احساس خواهند کرد.

کاربردهای فیزیوتراپی

  • فیزیوتراپی در ارتوپدی
  • فیزیوتراپی در بیماری ها و اختلالات دستگاه عصبی مرکزی (CNS)
  • فیزیوتراپی در بیماری ها و اختلالات دستگاه عصبی محیطی (PNS)
  • فیزیوتراپی در میوپاتی ها و گروه میاستنی
  • فیزیوتراپی در بیماری های روماتیسمی
  • فیزیوتراپی در بیماری های تنفسی
  • فیزیوتراپی در بیماری های قلبی-عروقی
  • فیزیوتراپی در سوختگی ها
  • فیزیوتراپی در جراحی ها
  • فیزیوتراپی در آسیب های ورزشی

اگر به دنبال فیزیوتراپی در سعادت آباد هستید میتوانید با سرو نقره ای ارتباط برقرار کنید تا در مسیر بهبودی همیشه در کنار شما باشیم و بتوانیم در این مهم بهترین خدمات را به شما ارایه دهیم.